maandag 9 september 2013

wat kaartjes gemaakt

het is al even geleden dat ik wat heb geplaatst maar wil niet zeggen dat ik niets gemaakt heb maar ik heb het even zo druk met werken en dan ook nog wat kaartjes gemaakt op bestelling
maar ik wil ze toch even laten zien

een beterschapkaartje het is niet al te goed te zien maar het is een lichtpaarse kaart die ik door de cuttlebig heb gehaald voor een embossing swirl
die heb ik op een witte kaart geplakt
daarna wit cardstock een rand geponst met een mary stuward pons
en een kant gescheurd 
de randen zijn met distress afgesponst :milled lavender
met een iets donkere paars cardstock heb ik een tak geponst 
van sizzix branch w/leaves
heb papieren roosje gebruikt en hier en daar een pareltje
en een stempel van stampingback

nog een beterschapkaartje
dit is helemaal gemaakt in wit cardstock
de achtergrond geponst met de cuttlebug met dots
daarna met een mal van 
daar een ovaal die iets hoger ligt
daar op gestempeld 
en weer dat takje van sizzix
in licht groen cardstock
branch w/leaves
en wat roze roosjes
en weer hier en daar een pareltje
hier een hartelijk gefeliciteerd kaartje
de achtergrond is lichtblauw cardstock door een embossing mal van de cuttlebug gedraaid
daar boven op papier van de hema geloof a5 formaat
daarop een een gorjuss stempel
ingekleurd met distress
fire brick
vintage photo
tea dye
alles is beïnkt met vintage photo
 heb een touwtje gebruikt
stempeltje van stamping back


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes