zaterdag 19 oktober 2013

nog meer silhouette

weer lekker met de silhouette zitten stoeien
heb een leuk kaarshouder gemaakt voor onze marjolein
met een leuke tekst 

met de tekst:
 
vond hem wel leuk
daarna ben ik aan een stolp begonnen na dat ik wat stikkers had gemaakt met teksten
had ik een tekst voor mijn stolp 
die op heel silhouette groep rond gaat maar wel mooi
heb er een paar weg moeten gooien omdat ik de letters er niet af kreeg zo klein hihi en de vlinders zatten op een hoopje bij een pppfff maar goed toen maar uit zwart gesneden en zonder vlinders is het dit geworden


2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi
    Jij ben echt lekker aan het stoeien geweest met letters. Ik heb de cricut en een gypsy ik doe er wel wat mee maar te weinig.
    Maar jouwerk ziet er top uit

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje wel Thamar ja is zo leuk ik zit op de silhouette groep en daar komen dingen voorbij dat ik niet eens wist dat ik dat ook kon hihi dus ik ben momenteel naast de verbouwing lekker aan rommellen met de silhouette en die heb ik al zolang maar stond gewoon te onder het stof

      Verwijderen

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes