donderdag 27 februari 2014

ik en engels lezen pffff

ik helemaal in me nopjes met me dots en stripes wil ik me blog pagina maken lees ik dat het spots en stripes zijn dus geen puntjes en strepen maar vlekken en strepen nou dan zet ik ze maar gewoon zo neer en dan ga ik weer aan de gang met vlekken en strepen weet ik ook wel iets leuks op te vinden hihi
maar hier mijn dots 
het zijn geboorte kaartjes geworden in twee dezelfde maar net weer even anders dan de kleur
heb dots papier gebruikt van boofle
en washi tape met dots en strepen 
een oude stempel gebruikt van sirius (bestaat niet meer)
van de baby scheet
bij de blauwe kaart een hout autotje gebruikt uit de winkel Marjaco
bij de roze heb ik roosjes gebruikt en een zelf gemaakt beschuit met muisjes


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes