zondag 1 juni 2014

 
 
 
digi / use a diecut
 
 
je kunt hier ook aan mee doen door je creatie op de linkin te zetten op de site je ddoet dan mee voor de prijs van 3 digi van oak pond creaties
 
 
https://www.etsy.com/shop/OakPondCreations?ref=si_shop
klik op plaatje om er te gaan kijken
 
dit is mijn voorbeeld wat ik gemaakt heb met een digi van
Oak Pond Creations
Georgia's Daisies
 
 
gebruikt:
craft kaart
daarop een donkerrode kaart
daar weer een ecru kaart
daarop een ovaal mal gestanst
daarop de ovaal met digi
tussen de mal stans en kaart het ik een ecru zakje geplakt en twee labels
op de kaart heb ik verder nog een vilte bloem Noor
en een bloem mal gebruikt van Noor
en een ovaaltje met tekst stempel


 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes