zondag 26 oktober 2014

gelifte sketsch voor Fenne gemaakt

 
 
was wat ideetjes op doen op het internet
en toen zat ik op de blog van
helemaal geweldig
en daar kwam ik een lo tegen van haar dat ik dacht dat moet ik ook iets mee ga doen
 
dit is haar lo
bekijk ook haar site echt de moeite waard
 
http://www.heathermcmahon09.blogspot.com.au/
 
en daar heb ik dze van gemaakt voor Fenne
 
 
heb op wit linnen papier
met distress gespoten en op vellen wit papier waar ik de vlinders heb uit gesneden en uit geponst
 
distress:
dusty concord
worn lipstick
dried marigold
scatterd staw
shabby shutters
 
met een dutch doobadoo mal
 - Chicken wire
en sponst met distress
bundled sage
label is gesneden met silhouette en kom uit de store
de tekst is er op geschreven met de silhouette
 
.....


4 opmerkingen:

  1. Ik ben die van Heather toevallig vandaag ook tegengekomen. Ik vind jouw versie ook erg mooi geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I'm so glad I inspired you to make your gorgeous page! Thanks so much for posting my layout and linking back to my blog. Much appreciated!

    BeantwoordenVerwijderen

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes