zaterdag 1 november 2014

Creatieve Craft Cottage Challenge #29 - Colour/Anything Goes

 
weer helemaal kunnen uitleven op deze challenge
bij Creatieve Craft Cottage
 
alles mag en deze kleuren pallet
 
 
nou ik zit nog op een roze wolk dus dat komt goed
 
ik aan de slag met deze kaartjes
roze en roze en nog eens roze
 
 
deze heb ik gemaakt op wit linnen structuur cardstock
met een design papier van de action
afgewerkt met roosjes uit me la
 

 
deze heb ik gemaakt met wasi tape
en een rondje met roosjes uit me la
en een stempel
 
en toen die af waren kreeg ik mooie fotos van Fenne en Wessel dus wat doe je dan ....
ja tuurlijk maak je ook een mooie roze lo van Fenne
 
 
gebruikt wit linnen structuur cardstock
met design papier van de action
de roosrand links is gesneden met de silhouette
zo ook de naam en het tekstrondje
rechts boven is een stemel afdruk van
Stampingback
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes