maandag 16 maart 2015

uitdaging #21

weer tijd voor een nieuwe uitdaging van CCC Digi Creations
 
deze uitdaging is
een digi en alleen voor meisjes
met de sponsor
 
Stitchy Bear
 
echt super mooie digi's te kopen voor weinig
 
ik heb tuurlijk een mooie digi van
Stitchy Bears
gebruikt
ik ben zo verlieft op deze mooie digi
 

 
ik heb de digi gekleurt met Distress
tattered rose
rusty hinge
wild honey
spun sugar
worn lipstick
black soot
bundled sage
pumice stone
aged mahogany
ik heb gebruikt gemaakt van een noor mal
 
Artikel nr: 6002/0288
dit met roze en zwart linnen structuur papier
 
 
voor de binnen kant heb ik een digi gebruikt die bij de voorkant digi past
 
....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes