zaterdag 17 februari 2018

januari 2018

heb intussen veel gemaakt en laat hier ff zien wat er allemaal voorbij is gekomen die tijd
ik zit bij Scrappelaars groep van bergkaarten en daar hadden ze in januari deze LO


 en daar heb ik deze gemaakt  met een foto van mijn kleinzoon 



het papier weet ik niet wie het is ooit gekocht op een boekenbeurs

----

deze LO is van februari ook van de Scrappelaars
ik had meteen een idee om de foto te gebruiken  van me dochter met kleindochter


dit is het geworden 




het papier is van Best Creation Ink
het is een pak vol met dezelfde ook ooit gekocht op de boekenbeurs
heel mooi de ene kant is bloemen met glitters en de andere kant mooi ruit
het bad is gesneden met de Silhouette


bedankt voor kijken 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes