maandag 26 februari 2018

mijn vader


weer een sketch 
deze is gemaakt met mijn vader met mijn zoon
mijn vader is niet zo van de baby's en kreeg van mijn moeder 
de opdracht ach voor de foto leuk voor later
dus werd hij op zijn schoot gelegd 
en bij het nemen van de foto keken ze elkaar zo aan van
 ja en nu?....



vandaar dat ik deze tekst erbij heb gezet
gesneden met de silhouette
papier is van 
Graphic 45 afgedristress met walnutdistress met water gespoten
en blauwe disterss honinggraat van Dutchdobadoo



dit is het geheel geworden


.......


bedankt voor het kijken

1 opmerking:

  1. This is fabulous! I love the colours. I've replied to your message on my blog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes