maandag 29 september 2014

Creatieve Craft Cottage challenge

 
 
 
het is weer 1 oktober bijna en dan is er een nieuwe challenge
bij Creatieve Craft Cottage
en wel een hele leuke deze keer colour/ bingo
je mag kiezen uit het plaatje voor kleur of je doet drie dingen op een rij uit de bingo
ik had dat als tip ingebracht dus doe ik tuurlijk de bingo
 
 
 
 
 
ik heb er een lo mee gemaakt en wel met in de hoofdrol onze Yvette
met het middelste rijtje naar beneden
flouwers
glitter
swirls
 
 
ik heb papier gebruikt van Magnolia
kus stempel is van de action
die heb ik met versamark gestempeld en met
perfect parels van ranger
in gestrooit krijg je een mooi glitter parelmoer effect
 
hier
flouwers
glitter
swirl
 
.....
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes