zondag 28 september 2014

halloween

heb gisteren de heledag kunnen knippen en plakken tussen de wasjes door dus lekker me sillhouette laten snijden aan een leuk patroon van
 
 
heb deze van hun site echt geweldige dingen kun je daar kopen
en ik wou voor 31 oktober wel dat huis maken leuk met kaarsjes op batterij tuurlijk erin
 
het was behoorlijk veel snijwerk 25 vellen scrappapier zitten erin zowel effen als bedrukte
 
ik heb zwart craft gebruikt en bruin kraft
en design papier van imaginisce
"hallowhimsy"
je moet wel opletten bij in elkaar zetten en niet zoals ik dat de hekjes aan de onderkant zitten hihi maar dat heb ik op kunnen lossen
 
en dit is hij geworden niet zo spookachtig nog niet moet even bedenken hoe we dat gaan doen zonder het er niet beter op te laten worden
 


ben nog bezig met een boom maar die komt later op mijn blog
 
...
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes