maandag 15 september 2014

Digi/Man In Your Life

 
 
 
nieuwe challenge bij
 
CCCDigi Creations
 Digi/Man In Your Life
 
 
een mannen kaart wat is dat moeilijk zeker als je hoofd bij de aan komende kleindochter zit
ben daar alles voor aan maken kan nog niet laten zien wat maar dat komt als ze er is vandaag of morgen hihi
 
maar goed ik heb mijn mannen kaart nou meer jongens kaartje is niet zo als ik wou maar kreeg het zo moeilijk uit me vingers er zijn er tientallen voor gegaan en die liggen allemaal bij het papier en deze is het geworden
 
 
het papier is jaren terug ooit gekocht bij wibra
wie wat bewaard heeft wat hihi
de tekst is een digi via internet
plaatje is een digi van
 
http://www.bugaboostamps.com/
klik op afbeelding om naar de site te gaan
 
gekleurt met distress
tatterd rose
scattered straw
rusty hinge
barn door
faded jeans
 
 
.....
 
 
 
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Amina

een mooie easy tutorial gemaakt van Marja Easytag Design ik heb een tube gebruikt van verymanytubes